Have your brain ready, thanks.


Wednesday, May 10, 2006

西岸西歐三十天團

我將離港外遊三十天,行程將包括三藩市、洛杉磯、柏林及倫敦,五月二十二日出發,六月二十一日回港。在北美的都是一人行,到歐洲之後就有朋友相伴了。外遊期間相信每隔幾天就有一個上網的機會,大家可以用電郵或傳手機短信聯絡我,我盡可能回覆吧。

一個人去旅行,好像要放棄與朋友盡情享樂的最後機會。但想清楚一點,熟稔的大學同學都會離港,留在香港可能更悶。今年生活有如意也有不如意,倒不如離開這個地方一段時間,去過一個人的生活,將不如意的事盡量忘記得一乾二淨,不再糾纏在痛苦的思潮之中,對自己更有益。

希望六月回來的時候會開朗一點。

註:為了一視同仁,決定不買手信。呵呵呵~~

6 comments:

At 8:50 am , Anonymous said...

熟稔的大學同學都會離港,留在香港可能更悶

咪係 law!! 呢個咪係我 law >___<

傷心就旅行 盼會遇上安份

have a nice trip

At 12:36 pm , 權權 said...

都叫你過黎玩幾日囉。
認真架,諗諗佢。

# # #

要是我 抱著那 飄泊的心
路途上 任誰亦 覺不合襯
難道我走上露台賞燈
未察覺原來樓下有人

At 9:01 pm , Jacky said...

「熟稔的大學同學都會離港」

係囉,我留喺香港,我同你都係唔熟㗎啦……

At 12:00 am , 權權 said...

你何止留喺香港,你直頭係香港啦!
其實係要離開你!

At 4:26 pm , Anonymous said...

希望你在這個旅程中,能得到你想得到的。開朗鬱結一線之差,不要想得太多。覺得人生很多煩惱嗎?朋友,你又可知有多少人願意跑來做你的位置....

At 3:32 am , 權權 said...

小熊是誰?