Have your brain ready, thanks.


Monday, February 26, 2007

元朗人士

琴日經過銅鑼灣,並且在菠蘿嘅協助之下入咗一間髮型屋剪頭髮,位置大概係 St. Paul Convent 的附近,旁邊有一間好舊好舊的飽店,十足十《店鋪》上環果啲海味鋪咁。間飛髮鋪就好正常。入去,頹講自己想剪成點,講完,剪完,98 元。我主要想講嘅係,個哥哥幫我剪髮嘅時候問我係咪住喺附近。同佢講左幾句,之後足足開心咗一個鐘。

夜晚未食飯就返咗元朗去睇彩兒做 SM 嘅小劇,大概,小劇一係講三角戀啦,係一套好慢好慢的劇目,而且只有演員講嘢同行黎行去,都幾難頂(主要係肚餓的關係)。我覺得套劇除咗慢之外,係畀咗好多時間我諗其實佢地係乜野關係,因為套劇由頭到尾我諗咗好多個唔同嘅可能性。究竟係兩個男爭女定係個女同個男爭呢?或者個女仔到最後先講野俾多咗時間我諗其他嘅可能、又或者,我仲係太掛住《盛夏光年》啲情節,哈哈!

最近經常諗起喺咪應該搬出去住,如果搬咗出去,就更加同屋企人疏遠。究竟其實去到我哋呢個年紀,同屋企人嘅關係應該係點嘅呢?生離死別係諗得太早定係愛得太遲?如果唔似得以前咁每個禮拜可以一齊去飲茶,咁究竟應該由得佢係咁發展落去定係點呢?究竟搬出去住,係叫做擁抱自己的生活定係離屋企人而去?睇黎未睇得化之前都幾難搬得走。小戲二唔係講身離死別,呢啲只係聯想出黎。

初生劇團,一個元朗的小劇團,成員都係後生細仔。

每次睇完啲朋友做嘅劇就會覺得,如果可以幫手玩吓就好了,因為我覺得,做一啲唔同嘅嘢有助我變得無咁灰。

元朗炒冰

晚上食元朗特色炒冰,得閒入黎元朗試下啦各位。

3 comments:

At 1:49 am , Anonymous said...

你絕對需要做些不同的事啦!

At 11:11 am , pineapplelam said...

你就好啦~個髮型師無理過我咁滯呀.......(好彩出黎個頭都好似OK)XD

At 8:43 pm , 權權 said...

我唔似得你,最少我無興趣去瞓街。

# # #

咁我地得閑再去剪過啦,哈哈。