Have your brain ready, thanks.


Sunday, August 26, 2007

music matters

星期六晚去咗聽何韻詩 music matters 演唱會。我第一次去會展聽音樂,以前通常係睇乜展乜展多。

我覺得,呢個場嘅氣氛同紅館嗰個好唔同囉。去紅館,就好似係有啲乜嘢盛會咁,黎會展就好似真係聽音樂咁。場地音響係唔錯,不過唔知係咪冇經驗定係其他原因,間唔中有啲拍拍聲或者 feedback。

同埋,我有啲唔係咁滿意嗰啲扭蛋公仔,既然係 music matters,扭蛋呢樣嘢又咁哂資源,係咪應該有啲本末倒置?

講返個場,我覺得啲燈光好靚,連佈置都係好有心思,有好深嘅印象。

係唱緊汽水樽裡的咖啡、勞斯萊斯、光明會等歌曲嘅時候,我聽到我好多人一齊唱,好似大家聚埋舒發自己嘅情感。我都有一齊唱,仲唱得好大聲,話哂都係我啲主題曲。

唔知點解最感動係我聽過好多次嘅天使藍,我朋友話最近知到呢首歌唱乜,我就好耐好耐之前已經參透咗首歌唱乜。

同朋友喺銅鑼灣傾咗一陣,我突然有個感覺:「始終一天,我會甘心接受不會被愛。」而家問題係,我好似仲未接受到。

買咗何韻詩 what really matters 新碟,裡面除咗幽默感幾鍾意之外,仲有一首《月光寶盒》我都好鍾意,尤其是其中兩句歌詞:

總要 容納各樣痛楚至算得存在過
總要 至少試過分開至算迷戀過

2 comments:

At 11:42 am , Anonymous said...

無人留言既?

唔駛灰喎。總有日你會唱〝我找到了〞的~

At 2:56 pm , 權權 said...

係囉,朋友話我荒廢咗呢個 blog 喎。