Have your brain ready, thanks.


Monday, June 11, 2007

香港人

明報「陳冠中為港人平反 不認中國人無不妥」2007年6月11日

陳冠中又為港人平反,指有部分社會學家利用統計方法,逼港人選擇自己是「香港人」、「中國人」、「中國香港人」或「香港中國人」,其實是想分化港人。

陳冠中說,他身在北京時,有人會說自己是河南人、山東人、天津人等,但就從來無人答自己是中國人,「這不代表他們不承認中國人的身分,只是中國人身分和地區身分其實並不矛盾,是可以並存的!」

講得好!完全係講出咗我嘅心聲。

唔該,唔好再俾人牽住鼻子走了。

2 comments:

At 11:59 pm , aaaaa said...

我唔明你最尾一段想講乜, 可唔可以解釋下

At 11:20 pm , 權權 said...

最後一句應該係:「香港人,唔好再俾人牽住鼻子走了。」

回歸後忽然有班人走出黎問大家,四個身份你會揀邊個,仲要話多人揀「香港人」係因為啲人對國家少認同,啲記者又唔會質疑點解,而大家又會信。

我中學時話自己係香港人,已經有人質疑我係咪唔認自己係中國人,我心諗:「你諗吓點解我話我係香港人就即係我唔認自己係中國人先。」

又例如「和諧」呢兩個字。宜家立法會入面啲議員講嘢講得大聲啲又會俾人話令社會唔和諧,大家又會照跟呢個概念。

有聲音唔代表呢個社會唔和諧,反而冇聲音仲驚。「和諧」其實咪即係上面講嘅穩定壓倒一切囉。

香港人唔諗清楚,人哋講乜就講乜,就會俾人牽住鼻子走,佢鍾意帶你遊邊個花園就遊邊個花園。