Have your brain ready, thanks.


Monday, July 23, 2007

今日我去咗書展

其實我冇乜書想買呢,尤其是上年買咗嘅書今年都仲未睇哂,今年費時買咁多。我只係買咗葉志偉著《係命嚟嘅》,草日《猿人都市5》同埋幫朋友買咗本通用圖書出版《香港街道大廈詳圖》,其實我仲應該買《偽科學鑑證》和 Mapping Hong Kong,最後唔記得咗買。

今日去書展,主要係因為葉志偉會喺 kubrick 嘅攤位出現,所以特登去拜會一下,攞個簽名,睇吓佢係點嘅樣,嗯。

佢寫咗個 "enjoy life & have dreams" 俾我,我哋握過手。

周圍亂咁行,又隨意翻幾頁書,又去咗睇吓林一峰嘅新書《思生活》講乜東東。

隨此之外當然係睇吓附近有乜嘢仔行過啦,都唔少係我杯茶架。

我一啲都唔覺得我要求高囉。

0 comments: