Have your brain ready, thanks.


Saturday, February 09, 2008

直播特首睇煙花

點解無線要影曾特首影啲煙花,而唔直接影啲煙花?

曾特首影煙花

取自 dchome.net

喺年初二晚放煙花嘅途中,無線加插曾特首睇煙花嘅情況,一共三次,每次大約兩至三秒。第三次更白痴,就正正係喺緊接完場前,煙花放得最激放得最大聲果陣轉咗去影曾特首。我都明白潮流興擦鞋同埋邀功嘅,但係無線都唔駛擦得咁出面㗎喎,最衰係阻住我睇煙花(同埋影響我睇煙花嘅心情)。

其實做香港人可唔可以有啲性格,唔好因為人哋有權勢就黐埋去影人呢。而家你喺直播緊煙花呀,唔係直播緊曾特首睇煙花呀。你影胡諾言都話好啲,話哂都係我有少少鍾意嘅男藝人之一。

當然啦,同我哋嘅兩間免費電視台講性格係冇乜可能嘅。當我留意到無線嘅主持人雞啄唔斷,我就轉咗去亞視,聽到:

某女藝員:
…原來今年(日期)同埋(日期)都係宜嫁㗎喎,諗住結婚的朋友就要快啲了。
某男藝員(疑似陳啟泰):
咁你又有冇興趣結婚呀?

果然係一山還有一山高,一豬還有一豬兜。

0 comments: