Have your brain ready, thanks.


Tuesday, February 05, 2008

喝一口一個新世界

IMG_5713.JPG

我又好哂錢咁買咗隻林一峰嘅專輯啦,計埋呢隻一共有七隻光碟或影像光碟。

係《城巿旅人》又或 “Travelogue Three”。

我好鍾意喎,除咗咁樣講之外我唔係好識點形容。

或者我講吓我鍾意邊幾首歌,畀聽過嘅人知到我點解會鍾意。

包括象鼻尾貓、咖啡/伴侶和 smsnicq。

其實我想講我每一首都鍾意。

我已經聽到傻咗了。

IMG_5706.JPG

仲有呢我去咗德福睇林一峰囉,好近呀,差唔多係隔離咁滯。XDD

同埋佢嗰日正式簽咗東亞娛樂了,林一峰係咪仲叫做獨立音樂人係一個疑問。真係估佢唔到。

4 comments:

At 7:52 pm , 茱利亞 said...

this will be my lunar new year's CD.

At 10:05 pm , 權權 said...

你好!多謝你留言。

好值得買呀,買咗應該唔會後悔。

At 6:22 pm , 阿仔 said...

隻碟而家唔想送比人呀!
早知叫佢寫我個名啦!

At 6:45 pm , 權權 said...

自己留返好啲。
就算係人哋嘅名,都係咁開心啫。
最重要係可以親身攞到佢簽名!