Have your brain ready, thanks.


Saturday, May 03, 2008

港鐵:「上車莫怱怱.最緊要輕鬆」

港鐵:「上車莫怱怱.最緊要輕鬆」

上車莫忽忽?乜嘢忽忽呀?猩猩嗰啲?睇真啲,完來係「怱怱」。

「怱」呢個字喺國語辭典同埋中大嘅粵語音韻集成係冇收錄㗎,究竟呢個字同埋「匆」係咪相通呢?呢個我唔清楚,希望中文比我好嘅同學(亦即係所有取得 C 級或以上嘅同學)幫忙解答。

今日亦有幸見到西鐵綫班次顯示嘅背後,完來係用 Windows 98。

Windows 98

更新:

怱怱光陰如幻

有不具名人士留言,提及「怱」字在「上一代」經常出現,亦舉出林子祥《千億個夜晚》的歌詞作例子。

6 comments:

At 2:43 am , 阿仔 said...

權權你近排D post越來越搞笑了。

At 2:47 am , 權權 said...

點會呀,四個 post 之前仲係《為何他會離開你》喎。

At 12:37 am , Anonymous said...

康熙字典有收錄
通「恖」字
都係匆忙咁上下解法

At 1:04 am , 權權 said...

好勁!

At 12:29 am , Anonymous said...

記憶中, 呢個字喺我細嗰陣, 即個人電腦仍未普及, 報紙仍要執字粒時, 係經常見到嘅. 但後來電腦興起, 而中文處理市場係由台灣帶起, 佢地喺中文字集只有 "匆" 字, 並無 "怱" 字, 於是喺電腦時代呢個字漸漸罕見. 可能新一代根本唔知呢個字存在. ("着" 字由於兼備與 "著" 字分工, 所以仍然常見)

不妨睇下 1987 年十大中文金曲 - 林子祥 千億個夜晚, 歌詞字幕: "怱怱光陰如幻"
http://www.youtube.com/watch?v=pb1J7dxmJ0E

At 12:52 am , 權權 said...

謝。