Have your brain ready, thanks.


Sunday, April 08, 2007

旺角唱K

琴日同菠蘿兩個人唱通K,我好乖仔㗎其實,係佢帶壞我囉,仲要迫我夜晚十二點幾搭車出旺角去 Neway (元朗明明有 Neway 㗎嘛),佢應該請我(所以我都冇比足錢,哈哈)!

我唱咗好多好多何韻詩林一峰楊千嬅嘅歌呀,咁實情我又只係識得佢地啲歌。我識唱幾句《愛情萬歲》呀,突然之間覺得自己好 in。如果多人就唔唱咁多啦,費事大家奇怪冷氣校極都係咁凍,同埋來來去去都係唱果啲歌悶親人。

去唱K之前喺旺角買咗隻 W theatre X Michael Tsang Music Collection,其實隻碟攣到爆完場嘅時候介紹過㗎,冇買囉。我見佢係旺角 Widesight 個架上面等咗咁耐,終於都等到我買佢啦。

其實我都想買㗎,裡面有林一峰唱《一個》(攣到爆主題曲),第二度搵唔到(加啲頭抽先)。隻碟裡面嘅音樂係 W 創作社音樂總監 Michael Tsang 嘅作品,真係好好聽囉,有啲別具一格嘅感覺。哈哈~(唔知自己講緊乜)仲有曾曉淇唱歌好好聽吧聲好靚呀,感覺真係好似 Angel's Voice 咁。歌詞當然又係好正啦。

點解我唔早啲識得睇林一峰或者 W 創作社呢?如果係嘅話我咪可以睇到《馴情記》和《你今日拯救咗地球未呀?》真係可惜。

隻碟同 Empty 一樣令人感動,真係強烈推薦。

搭單:原來九巴 N102 已經摺埋咗啦,風雨夜歸人可以搭 N122 返屋企。

0 comments: