Have your brain ready, thanks.


Monday, April 09, 2007

我的 Flickr

用咗 Flickr 個幾月,upload 咗二百幾張相,張張相都有做 tagging 㗎,有啲仲有描述。特登用咗二百幾蚊買呢個 service,暫時都覺得幾抵,只不過冇乜人黎,所以喺度宣傳吓~~

我真係會 upload 零六年或以前嘅相㗎,只不過我係懶囉。

介紹吓我的 Flickr 有啲乜:我影嘅相當然係主菜啦,除此之外可以望吓我用過嘅 tag,有啲 tag 咗人名架可以 search 返自己啲相。又或者可以用年歷黎返啲相出黎。最得意最鍾意當然係相片地圖,有 mark 返邊啲相係邊度影㗎。

flickrmap

好明顯,我嘅活動範圍係元朗、九龍西、沙田、港島北。

有啲相係收埋咗㗎,只有朋友睇到,想睇就記得 add 我啦。相簿有 RSS feed 俾知到乜嘢係 RSS 嘅人用。

2 comments:

At 7:37 pm , 小花 said...

好呀~咁我add你la,haha~~

At 10:03 pm , 權權 said...

多謝賞面~~