Have your brain ready, thanks.


Tuesday, March 13, 2007

搭巴士

昨晚放工我好得閒,走咗去尖沙咀警署門口搭 6A 去深水埗,原本搭地鐵只係十分鐘,搭巴士要半個鐘。

就係我等緊車嘅時候後面有個男仔,我留意咗佢好耐,我諗佢細過我少少掛。佢不停咁望住啲車黎緊個方向,好似好趕時間咁。而我,就一時望吓車,一時望吓佢咁。

終於佢開口同我講嘢啦:「阿哥!請問呢度係咪成日塞車㗎?」

唔係嘛?我唔係大你好多咋喎,你叫我做阿哥?乜嘢意思先。我都唔知開心定唔開心好。最後指咗佢落去地鐵站搭地鐵。

搭巴士返屋企嘅時候成日都會坐下層尾嗰幾排,要對住坐果啲位,仲要坐倒頭車,事關嗰啲位唔會有人坐,唔駛爭唔駛煩。

咁當然係呢啲時候就會留意吓坐對面果個係乜水啦,咁又咁啱有個男人坐咗係我對面喎,跟住我又留意咗佢好耐啦。當然唔係直望啦,想俾人打咩。

就係呢啲閃閃縮縮心情緊張嘅時候,咁啱 iPod 仔播林一峰嘅晚睡(思生活)

「好不容易遇到一個人
他讓你心動卻讓你傷神」

坐到差不多啲人都落哂車,佢都仲係坐係我對面。

最後,佢先落車,但我冇跟住。

「就在下個街口
遇到喜歡的人
這種憧憬未免太天真」

0 comments: