Have your brain ready, thanks.


Monday, March 12, 2007

唔開心

成日有人話經一事長一智,但我覺得我有啲固執,每件事「檢討」之後,都係重複番之前嘅錯,有時真係頂自己唔順。

就好似搭車咁。你都知我個人又複雜又麻煩啦,出門口嗰吓就要諗究竟搭乜嘢車好呢……巴士地鐵西鐵路線之多真係諗到頭都大埋,仲要考慮埋究竟長沙灣道彌敦道會唔會塞到仆街呢,南昌轉車會唔會等到想殺人呢。千揀萬揀之後都係出問題,原來彌敦道星期六日黃昏真係會塞到仆街架喎,非繁忙時間在南昌等 K16 真係會想殺人架喎。總而言之,呢啲之前都試過架啦,但係唔知點解又會做返之前話咗俾自己知唔應該做嘅嘢囉。

我想講呢,呢個只係一個例子咋喎。

真係唔想成日做埋哂啲白痴嘢,跟住又唔夠膽話俾人知衰啲乜野白痴嘢。

都已經係上個禮拜嘅事了。

6 comments:

At 2:35 am , Anonymous said...

勁喎。講粗口喎。

At 7:12 am , 權權 said...

係廣管局公佈邊啲粗口用得邊啲唔用得之前,我係唔會回應嘅。 :~)

我之前都好似有用喎。

At 12:08 pm , Anonymous said...

突然見到有幾個仆街响度。覺得好出奇者。

At 1:37 pm , 權權 said...

1. 無三不成幾。
2. 你太唔清楚我啦!

At 3:18 pm , Anonymous said...

都唔知你點計:

“我“ <= 四個仆街
"仆街" <= 兩個仆街

At 4:10 pm , 權權 said...

仆街呢樣嘢我拍馬都追唔上你啦。