Have your brain ready, thanks.


Tuesday, May 22, 2007

不雅超連結?

除一般影碟封套和色情圖片外,送交評級的物品種類層出不窮。影視處曾將 Google 搜尋器上出現的一條超連結送交評審,該超連結顯示為「超級血腥殘忍……實錄」,可連接到一篇暴力小說,最終小說被評為淫褻,超連結被評為不雅。- 《明報》「不雅淫褻裁決界線模糊」2007年5月21日

超級血腥殘忍……實錄 <呢條就係超連結啦,呢條超連結就係不雅?

又唔見影視處覺得呢個投訴無聊?又唔見律政司告 Google 發放不雅物品?告都好呀,再造一個笑話。「亞洲國際都會」就係咁㗎啦。

各位,超連結係啲好簡單嘅嘢,就只係一個唔洗大家動手將網址再輸入瀏覽器嘅方法。我覺得佢地評超連結不雅,咁即係等於同人講:「街口報紙檔可以買到本三級咸書喎。」<呢句嘢就會係不雅。

不如我用膠袋包住自己就算了。

2 comments:

At 5:19 pm , Jacky said...

其實我唔係幾明咩叫一條超連結不雅,即係用HTML code <a>包住嘅URI係不雅,定係就咁URI已經係不雅?其實是但一樣都好,概念上係有問題,因為萬維網(WWW)上所散佈嘅我哋叫resource,而URI,一係URL,一係URN,前者係講resource嘅位置,後者係講resource嘅名,我就唔明講位置同講名係不雅?(亦即權權的例子)連resource都未係喎。

另外,咁不雅又點?喺網上面用膠袋包住條URI或者果段HTML code?

由於我仲未搞清楚件事,我唔知點評論件事,不過審嘅時候麻煩睇睇RFC1738, RFC2141同RFC2396先,再唔係請TBL做專業顧問都得。

At 10:35 pm , 權權 said...

呢方面我又冇諗得咁清楚,
我諗有兩個可能:
1. 超連結所示的文字被評為不雅。
2. 因為超連結連去一個淫褻網頁(亦即是你所講嘅「資源」),所以評為不雅。(這個應該機會不大)

無論如何將超連結送檢係一件好奇怪嘅事,Google 亦唔會理呢啲無聊嘅裁決。如果一條超連結係不雅我諗可能要用警告字句掛。

TBL 係...?