Have your brain ready, thanks.


Tuesday, May 29, 2007

幾時有普選?

幾個月前經常聽到二零一二,而家突然又話二零一七。十年喎,人類滅亡咗都有機。

昨日梁生又走出黎叫我哋思源,重覆提醒我哋選個特首要中央任命,意思即係上面唔鍾意就可以唔任命。香港人知架啦,唔駛成日提醒。

簡單而言,佢意思即係香港人其實連自己想揀邊個做特首都唔得,要問吓上面意見先。唔難想像上面會拋咗啲人名落黎,只係得一個揀得落手,選完。

其實梁生諗複雜咗啦,上面唔鍾意邊個做特首自然會放風,一班利益為首的香港人自然會識做架啦。

唔知大家係咪鍾意咗「穩定勝到一切」呢個概念呢,聽到憲制危機就覺得一定要避免,仲要搞到選個特首都要問定先,其實,選咗出黎上面真係唔滿意咪再選過囉。唔知有幾多人會同意,但起碼同全世界同後代講咗我哋嘅意願,否則選咗個布殊出黎全世界自會覺得我哋白痴。

自己揀㗎,點解仲要問阿媽呢個嗰個揀唔揀得?如果係咁我就唔想揀了。

理論上澳洲英國的首相由君主或其代理人任命,理論上人民揀乜佢可以唔任命,又或將某個首相拉下(實際上當然是另一回事)。咁佢哋嘅人民係咪應該問吓君主嘅意見呢?

上面唔會無啦啦唔任命某某個嘅,而且上面係咪應該尊重下我哋嘅選擇呢?香港人哋識揀架啦。我原全接受唔到有啲人(甚至有啲香港人)話我哋唔識揀,話我哋冇資格有普選。我哋唔係咁高要求啫?其他地區(甚至台灣。對!我係要用「甚至」。)行咗咁耐都唔見有乜嘢大問題喎,我覺得香港人更加值得有普選囉。「烏托邦式」?佢想講嘅係冇可能發生定係美國英國加拿大澳洲台灣日本用緊嗰啲係「烏托邦式」?

0 comments: