Have your brain ready, thanks.


Tuesday, August 16, 2005

二零零五年八月十五日

Mac Mini 上裝了 X11Xcode,再加上 SSHMac OS X 好像變成了 FreeBSD,更似 Unix 了。接著用 Jar Builder 將一個錯誤顯示 UnicodeJava 程式改正了。

/* you are not expected to understand this */

今日的進度好多了,兩支大組旗都做好了,很多工作都完成了。感謝 OC 的幫忙,做旗做到晚上十二時,而我則從旁興波作浪,還有忙著為明天的選課準備。

再創紀錄:六天內乘坐八次的士。

#  #  #

大組長的話:

你好嗎?我係星大組嘅大組長

大家經過重重難關,終於加入我哋 CS 嘅大家庭。雖然還有三年的大學生涯,但你唔使擔心,我哋一班組爸組媽、大組長和 OC 一定會助你「登入」我哋。你暫且可以放開學業嘅煩惱,在這四天盡情玩樂,享受你的第一個 CS O'Camp!

你地有乜好野玩記得預埋我呀,或者搵我傾計都得。

我最愛的部份是:「享受你的第一個 CS O'Camp」。

0 comments: