Have your brain ready, thanks.


Thursday, July 21, 2005

二零零五年七月二十日

上午四時、未天光的時間已經睡醒,不能入睡,可能是前晚太早上床,又或者想得太多。終於申請 wonderfuland newsgroup 成功,又完成一件事情。為了避免增添一天頹廢的日子,決心八時出門,回中大 Coffee Corner 品嘗久違了的早餐。

九鐵聲稱自己是第一條香港鐵路作有線新聞廣播(好勁哦!)。今天有幸第一次坐有新聞廣播的列車(我係特登走入去架!)。一上車,嘩!嘈到呢。見到周圍的乘客望著電視機,唔知好嬲定好笑。我望住擴音器,希望佢可以快啲收聲。新聞逐件砍件上,播完新聞再播同等分量的廣告,其中十個有九個是政府廣告。第十個廣告是宣傳九鐵和有線的資訊有幾新、有幾勁,分明就係叫各位乘客轉睇有線,手法差都死,仲衰過路訊通。習慣坐的車卡無靜音,相信要改變乘車習慣。

「有線新聞報導:有新的研究顯示,新界區居民的精神病比率有上升的趨勢。該項研究發現,每日乘坐巴士和火車的居民,病發的機會比不是每日乘坐的居民為高。...」

咳咳。

在大學圖書館借了一本 Microsoft Windows Internals,應該是一本好勁的書,從沒有人借過。希望不會六星期後原封不動退會圖書館。之後發現活動的出版部和行政部都有會開,順道坐會,看他們在搞甚麼東東。我就即管扮 Morgan Stanley 給予一個審慎觀望的評級,再講一些直通耳仔的說話。

打算去旺電、高登、黃金看一些叫 Mini-ITX 的東東,以為三大電腦商場一定有,可惜找不到,花了兩個小時的結論是:香港人唔用 Mini-ITX、香港人唔知乜野係 Mini-ITX、香港人以為 Micro-ITX 已經係最細(、又或者朱熙的結論--香港多地呀,使乜用 Mini-ITX)。

返屋企,一上 68X 就發現做錯一件事:入輔幣,忘記了用八達通才可以轉車。一出大纜就後悔了:大雨、狂風雷暴,是未見過的天氣惡劣。最後花了三十大元坐的士,還要間水步行鄉村小路回家。各位九龍香港新界東的朋友們,是否覺得風平浪靜呢?我不怪大家,因為座落九龍區的天文台都覺得風平浪靜,不知道元朗橫風橫雨。

後註:入到元朗西鐵站,發現站裏滴水和有輕微水浸。大佬呀,開左兩年都唔夠就滴水?有冇搞錯呀?我地俾左幾多錢果位讀男拔既公子哥兒呀?

0 comments: